Optie 1:
Uw vakantieverblijf is op aanvraag boekbaar. De vermelding op TerugNaarTerschelling.nl is gelijk aan de vermeldingen bij optie 2 en 3, dus inclusief alle kenmerken, beschikbaarheid en prijzen. Nadat een websitebezoeker een reserveringsaanvraag verzonden heeft ontvangt u deze per e-mail. Zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 72 uur, neemt u contact met de huurder op. De reserveringsbevestiging of het huurcontract kunt u op de voor u gebruikelijke manier opsturen. Daarna gaat u met uw inloggegevens naar uw persoonlijke omgeving in onze software, waar u in slechts enkele muisklikken de beschikbaarheid van uw vakantieverblijf op de site aanpast.

Optie 2: (Binnenkort beschikbaar)
Nadat de huurder gereserveerd heeft ontvangt u per e-mail bericht hierover. Op internet is de beschikbaarheid van het verblijf automatisch al aangepast. Met uw inloggegevens gaat u naar uw persoonlijke omgeving van de website. Hier opent u de nieuwe reservering en als alle gegevens correct zijn ingevuld verstuurt u eenvoudig per e-mail de reserveringsbevestiging. De reserveringsbevestiging gaat altijd vergezeld van de algemeen geaccepteerde RECRON-voorwaarden.

Controleren en versturen is het enige dat u hoeft te doen! De reserveringsbevestiging staat op uw eigen naam, de huurder betaalt de verschuldigde huurgelden direct aan u.

Het aanpassen van de beschikbaarheid van het vakantieverblijf voor bijvoorbeeld eigen gebruik of onderhoud doet u in de persoonlijke omgeving van de website en is een kwestie van slechts enkele muis klikken.

Bovendien is het ook mogelijk om reserveringsaanvragen die telefonisch of via een andere website door u zijn ontvangen handmatig in onze software te verwerken.

Hiermee beschikt u over een reserveringssysteem waarmee u , ongeacht waar u zich bevindt, al uw reserveringen en betalingen kunt beheren. Het enige wat u nodig heeft is internet toegang en een computer/tablet met Internet Explorer, Firefox of Safari.

Optie 3:
Uw vakantieverblijf is direct boekbaar. TerugNaarTerschelling.nl verzorgt de volledige reserveringsadministratie en beantwoordt vragen van huurders en zorgt voor het innen van de huurgelden. U hoeft zelf niets te doen maar houdt wel de controle over de beschikbaarheid van het vakantieverblijf. U kunt bijvoorbeeld zelf perioden uit de verhuur halen voor eigen gebruik of voor onderhoud.

Nadat de huurder een reservering gedaan heeft versturen wij de reserveringsbevestiging. De reserveringsbevestiging staat op naam van TerugNaarTerschelling.nl, de gast betaalt de verschuldigde huurgelden aan ons. De reserveringsbevestiging gaat altijd vergezeld van de algemeen geaccepteerde RECRON-voorwaarden.

Wij zijn van mening dat het geld dat door huurders aan ons overgemaakt wordt zo snel mogelijk aan u afgedragen moet worden, het is immers uw geld. Daarom dragen wij wekelijks alle ontvangsten aan u af. Hiervan krijgt u steeds een overzichtelijk gespecificeerde factuur van ons.

De eerste termijn wordt altijd in zijn geheel aan u afgedragen. Van de tweede termijn, of bij een betaling in één keer, worden de administratiekosten, de provisie en evt. de borg afgehouden.

Indien van toepassing wordt 2 werkdagen na vertrek van de gast de borg, mits geen bericht van de eigenaar, teruggestort op de bankrekening van de huurder.

Naast de jaarlijkse kosten voor deelname aan www.TerugNaarTerschelling.nl betaald u per reservering 6% provisie (excl. 21% btw) over het “kale” huurbedrag, met een maximum van € 85,00 De huurder betaald daarnaast een bedrag van € 10,00 reserveringskosten.

 

 

Terug